Predanost poslu, dugovečnost kompanije i profesionalnost ulivaju poverenje i donose sigurnost klijentima. O dolasku kompanije Militzer & Münch na srpsko tržište, o investicijama u distributivni centar i tehnološke inovacije, širenju na tržištu Balkana, kao i unapređenju sektora za pomorski i vazdušni transport razgovarali smo sa Filipom Simovićem, CEO kompanije Militzer & Münch Srbija.

Kompanija M&M je veoma zapaženo ušla na srpsko tržište i od osnivanja započela saradnju sa nekim od najznačajnijih klijenata. Sa kojim izazovima ste se suočili prilikom pokretanja posla?

Kompanija Militzer & Münch ovog meseca slavi dve godine od ulaska na srpsko tržište. Moram priznati da smo za tako kratak period postigli, itekako, zapažene rezultate. Uspeli smo da steknemo poverenje naših klijenata, što je, između ostalog, i bio jedan od najvećih izazova za nas. Kao tek osnovana kompanija na tržištu vrlo je teško u početku pokazati ozbiljnost, spremnost i umeće. Međutim, uz pomoć menadžmenta i zaposlenih koji imaju dugogodišnje iskustvo u ovom poslu, dobre organizacije i ozbiljnosti prema poslu uspeli smo da prevaziđemo ovaj izazov.

U prethodnih godinu dana, u vreme kada su ljudi širom sveta ostajali bez posla, M&M je zaposlio oko 100 novih ljudi. Kako uspevate da prevazilazite poteškoće nastale usled pandemije?

M&M trenutno zapošljava više od 160 ljudi. Sektor transporta i logistike se naglo promenio za vreme pandemije. Bilo je potrebno u najbržem mogućem roku izaći klijentima u susret. Za sve to su potrebni dobri i edukovani zaposleni, koji su uspeli da pronađu najbolja moguća rešenja. Strategijom da je klijent najbitniji dali smo svoj maksimum da dođemo do najbržih i najpovoljnijih rešenja za klijente.

Niste se izdvojili samo profesionalnošću, već ste ulaganjem u automatizaciju novog distributivnog centra uslugu podigli na još viši nivo. Koji je kapacitet novog DC-a i koja biste implementirana rešenja istakli?

Povećanjem posla odlučili smo da investiramo u inovacije i automatizaciju. Izgradili smo novi Cross Dock između postojećih magacina, kapaciteta 1000 m2. Naša nova automatizovana linija, koja se sastoji od pokretnih traka, sortirnice i liftova za podizanje robe u regale i mezanin je kapaciteta od 2000 kutija na sat. Kutije sa robom prolaze kroz skener, preko našeg softvera se unose u WMS i automatski raspoređuju na 25 izlaza podeljenih po zonama. Drugi deo robe automatski se diže u regale i sprema za dalju manipulaciju. Automatizacijom drastično povećavamo efikasnost, smanjujemo ljudske greške i povećavamo kapacitete. Iako je osnovna delatnost M&M drumski transport, koji je razvijen u svim segmentima – puni utovari, zbirni, hladan lanac), zapažene rezultate ostvarujete i u okviru pomorskog i vazdušnog transporta.

Kakvi su dalji planovi kompanije M&M na polju ovih usluga?

U poslovanju sa našim klijentima uvideli smo veliku potrebu za pružanjem usluga u pomorskom i vazdušnom saobraćaju. Otvaranjem ovih odeljenja uspeli smo da izađemo u susret klijentima i zaokružimo sve vidove transporta robe iz celog sveta. M&M kao grupacija je, takođe, prisutna u Kini u svim najprometnijim pomorskim lukama, te zajedničkim radom i spremnošću možemo brzo i efikasno da reagujemo. Takođe, zajedno sa kolegama iz Kine imamo mogućnost transporta robe sopstvenim vozovima iz Šangaja do Dujzburga,Budimpešte, Hamburga i Ajndhovena. Transport robe vozovima je duplo kraći od pomorskog što kod nekih klijenata igra veliku ulogu kada je reč o tranzitnim vremenima, posebno iz Kine, imajući u vidu da je trenutna situacija u pomorskom transportu neizvesna.

Nepune 2 godine po osnivanju M&M Srbija, proširili ste delatnost i na dve susedne zemlje – Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu – čime ste ojačali mrežu u regionu Balkana. Koje usluge iz portfolija M&M-a su dostupne privrednim subjektima iz ove dve države?

M&M u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini posluje po istim standardima kao svaka M&M filijala širom sveta. Pružamo servise međunarodnog drumskog transporta, carinjenja, skladišne logistike, avio i pomorskog transporta. Posebno moram da napomenem servis organizacije međunarodnog transporta i carinjenje robe u kojem se M&M posebno ističe. Koristeći M&M Beograd kao regionalni HUB svu robu dopremamo iz Evrope po jako povoljnim cenama i kratkim tranzitnim vremenima i otpremamo po regionu zbirnim linijama.

U kojem smeru M&M planira nastavak poslovanja i da li planirate da se širite na još nekan tržišta regiona?

M&M planira ekspanziju na teritoriji Zapadnog Balkana. Sledeće zemlje na kojima ćemo otvoriti filijale su Albanija i Makedonija i time upotpunjujemo regionalnu prisutnost. Time omogućavamo svim našim internacionalnim klijentima pružanje usluga za sve zemlje regiona.
https://logistikaitransport.com/en/transport-i-distribucija/141-godina-iskustva-u-sluzbi-pouzdanog-poslovanja/

Recommended Posts